AKAKIES – the sparkling rose /Ακακίες – οι αφρώδεις

As soon as, I brought the glass near my nose I sighed with relief as well as anticipation, while the bubbles tickled my nose. It is, after all, the perfect ending for a long, hot and tiring day. The reward we all except to be cooling in our refrigerator. Fortunately, for me this was true. The bottle of course was lovely, elegant and the vivid rose color very promising. But the flavor was a big explosion of red small fruits that filled my nose and heart with joy. Then the taste, balanced acidity and pleasant body composed a poetic surprising mouthful, and quite a long aftertaste. I enjoyed it alone and let it dominate my evening, but I can dream of it accompanied with some mozzarella cheese with tomato slices and basil…

Μόλις έφερα κοντά στην μύτη μου το ποτήρι, αναστέναξα με ανακούφιση και ανυπομονησία, καθώς οι φυσαλίδες γαργάλεψαν την μύτη μου. Είναι, άλλωστε το τέλειο τέλος σε μια δύσκολη και ζεστή μέρα. Η ανταμοιβή που όλοι θέλουμε να μας περιμένει κρυώνοντας στο ψυγείο μας.  Ευτυχώς, στην περίπτωση μου όντως με περίμενε. Το μπουκάλι φυσικά με μάγεψε, κομψά ανεπιτήδευτο, με ένα ροζέ χρώμα, ζωντανό και πολλά υποσχόμενο. Αλλά, τα αρώματα ήταν αυτά που δημιουργούσαν μια έκρηξη από μικρά κόκκινα φρούτα και έκαναν την μύτη και την καρδιά μου να γεμίζει από χαρά. Μετά η γεύση, με ισορροπημένη οξύτητα και ευχάριστο σώμα συνέθεταν μια ποιητική έκπληξη μέσα στο στόμα μου, με μια αρκετά μακριά επίγευση. Το απόλαυσα μόνο του αφήνοντας του όλα τα περιθώρια να κατακτήσει το απόγευμα μου, μπορώ όμως να το ονειρευτώ να κάνει παρέα με μοτσαρέλα, φέτες ντομάτας και βασιλικό…

Comments

Popular Posts