Πασχαλινά μπισκότα στην Marmita



Εχθές το απόγευμα, εγώ και το DNA μου (τα πιτσιρίκια μου)  φτιάξαμε παρέα πασχαλινά μπισκότα στην μαρμίτα.


Φτιάξαμε και ζαχαρόπαστα, και όση δεν έφαγε σκέτη η μικρή μου την στολίσαμε στα μπισκότα. Περάσαμε ΤΕΛΕΙΑ!

Λουλούδια, κουνελάκια, πασχαλινά αυγά, πουλάκια και παπάκια όλα πολύχρωμα, ευωδιαστά και πανόστιμα.

Πήραμε και ζύμη μαζί μας και πρωί πρωί έφτιαξα σκιουράκια και σαλιγκαράκια, αλλά λόγω έλλειψης χρώματος τα έχω μόνο σε εκρού. Πειράζει;

(by the way δεν είναι φανταστική η πρώτη φωτογραφία;)

Comments

ELENA S said…
Ομορφα τα μπισκοτάκια σας και το σίγουρο είναι ότι το διασκεδάσες μαζί με τα παιδιά.....!!!Το κάνω κι εγώ κάθε φορά με τα παιδιά μου!!
Kitchen Stories said…
Τα πιο όμορφα και γλυκά μπισκότα είναι αυτά που φτιάχνουν τα παιδικά χεράκια!

Και του χρόνου με υγεία Σώτη μου.
Καλό Πάσχα
Z.
soti said…
Σας ευχαριστώ πολύ! Καλό Πάσχα να έχουμε όλοι!
Όσες κροτίδες πέφτουνε, του Πάσχα την ημέρα, τόσες χαρές σου εύχομαι, να έχεις κάθε μέρα!χρονια πολλα!

Popular Posts