3.22.2012

Welcoming spring with a rose wine “Akakies”/Καλωσορίζοντας την Άνοιξη με ένα ροζέ κρασί «Ακακίες»

At last, spring seems to have found its way back to us, and what better occasion to celebrate? It was about time I tasted the new vintage of “akakies” a rose wine, made from xinomavro, my favorite strong red variety from Naoussa. The bottle was waiting impatiently, as was I, in my fridge, and as I uncorked it, it seemed like all the flower flavors were unleashed and danced around me. A true rose wine from Amyntaio, extremely fresh and stimulating, but at the same time strong and with a pleasant touch of acidity. As I enjoyed it during the sunny day I realized a character, which distinguishes it from the rest lighter versions of rose wines. Cheers!
kiryianni estate

Επιτέλους, έφτασε η Άνοιξη, η καλύτερη ευκαιρία να γιορτάσουμε χωρίς περιστροφές την ζωή.  Ήρθε λοιπόν η ώρα να δοκιμάσω την νέα σοδειά από τις Ακακίες, το ροζέ κρασί που φτιάχνεται από ξινόμαυρο,  την αγαπημένη, δυνατή, κόκκινη, ναουσέϊκη ποικιλία. Άλλωστε, το μπουκάλι ανυπομονούσε να μέσα στο ψυγείο μου σχεδόν όσο και εγώ, οπότε με το που άνοιξα, τα φυλακισμένα αρώματα των λουλουδιών και των μικρών κόκκινων φρούτων ξεχύθηκαν περικυκλώνοντας τις αισθήσεις μου. Γεύτηκα ένα πραγματικό ροζέ Αμυνταίου, εξαιρετικά φρέσκο και διεγερτικό, αλλά ταυτόχρονα δυνατό, και με ευχάριστη οξύτητα. Καθώς το απολάμβανα κάτω από τον ήλιο, ένιωσα έναν χαρακτήρα έντονο, που σίγουρα το διαφοροποιεί από κάποια ελαφρύτερα της κατηγορίας του. Στην υγειά μας!
κτήμα κυρ Γιάννη

No comments: