9.01.2011

ΤΑΜΑΜ...στα Χανιά

Στο κέντρο της πιο όμορφης παλιάς πόλης της Ελλάδας, σε ένα σοκάκι στα Χανιά, βρίσκεται το ΤΑΜΑΜ. Δημοφιλές, και όχι άδικα, προτιμάται από τουρίστες αλλά και ντόπιους, ανταμείβοντας την στοματική και γαστρική τους κοιλότητα με υπέροχες γεύσεις.

 Υπέροχη και πάντα κλασική χωριάτικη με κατσικίσια φέτα,

Τηγανιτές πατατούλες, για τους μεγάλους αυτή τη φορά, αφού η ξερή μυζήθρα τις έκανε μοναδικές και έδεινε έναν τόνο τηγανισμένου φρέσκου βουτύρου!

Τηγανιτές πράσινες πιπεριές με σκορδογιαούρτι!!!

Οι πιο τέλειοι τοματοκεφτέδες που έχω φάει ποτέ! Με ντομάτα και υλικά που τα βλέπεις και τα νιώθεις και δεν τα μαντεύεις!


Χουνκιάρ με αρνάκι. Και ας ήταν καλοκαίρι!

Και φυσικά μπολονεζ για τα παιδιά


Είμαι ακόμη με το μυαλό μου διακοπές και τα post μου είναι τεμπέλικα.  Πειράζει;

4 comments:

Eri said...

αχ τι με κάνεις, αχ τι με κάνεις που λέει και μια φίλη!
κλαψ Κλαψ θυμάμαι το ταμάμ νοσταλγικά..!
Φιλάκια

manousina said...

Τα Χανιά είναι από τα αγαπημένα μου μέρη στην χώρα, ήταν στο πρόγραμμα να πάμε ξανά φέτος, αλλά μας το χάλασαν.... ελπίζω του χρόνου να τα καταφέρουμε και να δοκιμάσουμε και τις νοστιμιές αυτές που προτείνεις

Ειρήνη said...

polu weaies photo kai tou xronou!

soti said...

Οι foto που έβγαλα στην Κρήτη, είναι από την μικρή sony και όχι από την canon DSLR, οπότε δεν είναι και τέλειες αλλά δεν μπορούσα να κουβαλάω και εξοπλισμό φωτογράφου. Πάντως, ναι στα Χανιά θα μπορούσα να ζήσω και όλη μου την ζωή!!!