8.18.2011

Ο Μύλος του κερατά

Αν επισκεφθείτε τον παραθαλάσσιο Πλατανιά, στα Χανιά, μην παραλείψετε να φάτε στον Μύλο του Κερατά (όχι, δεν ξέρω από που είναι εμπνευσμένο το όνομα!). Ένας εξαιρετικός χώρος με διάχυτο το γούστο και διαφορετική διακόσμηση ανάλογα με την εποχή,  θα σας ανταμείψει σίγουρα για την προτίμηση σας. 

Ένα μενού γεμάτο από κρητικές και μη γεύσεις, σερβιρισμένο επαγγελματικά και με ευγένεια.


Αυτή είναι η υπέροχη σαλάτα που εκτός των συνηθισμένων είχε και φασόλια πράγμα που εγώ και η κόρη μου εκτιμήσαμε δέοντος.

Φυσικά κολοκυθοανθοί με στραγγιστό γιαούρτι αλλά και στάκα σαγανάκι (κρεμμώδες τυρί που θα έκανε θραύση και σε ένα φοντύ).

Η μοσχαρίσια μου μπριζόλα (ΤΕΛΕΙΑ!!!)

Και φυσικά το φιλέτο μύλος! Σερβιρισμένο όπως του αξίζει!

Μας υποδέχθηκαν χαρίζοντας στις κυρίες, ασχέτου ηλικίας, από ένα μικρό λουλούδι περασμένο σε φουρκέτα για τα μαλλιά, και η περιποίηση που ακολούθησε δεν υστέρησε στιγμή αυτής της πρώτης θετικής εντύπωσης.

3 comments:

Eri said...

Αχ νασαι καλά, και τι δεν θα εδινα να ημουν τώρα στην Κρήτη...!!!
κολοκυθοανθοί στην φωτογραφία ειναι τούμπανο!! Αχ τι μου θυμίζεις!
Να περνάτε πάντα καλα!!!

soti said...

Ευχαριστώ!
Δυστυχώς επιστρέψαμε!
Όλα τα ωραία είναι αμαρτία ή παχαίνουν ή τελειώνουν πολύ γρήγορα!

Ειρήνη said...

εχω παει παλιοτερα στον μυλο του κερατα,πραγματι ειναι ομορφο μαγαζι με προσεγμενες γευσεις!εγω ειμαι ακομα στα χανια και απολαμβανω την θαλασσα και το φαγητο!