7.28.2011

Είναι αυτό καλοκαιρινό κάλεσμα;

Προχθές, στα γεννέθλια της κόρης μου, έκανα ένα μικρό αλλά κομψό νομίζω καλοκαιρινό κέρασμα. Στην επιλογή των εδεσμάτων με βοήθησε η ιταλοτραφής συνάδελφος μου Κατερίνα, και νομίζω ότι το γεύμα ήταν ότι έπρεπε. Και κυρίως δεν κουράστηκα, με αποτέλεσμα να το χαρώ και εγώ, ακόμη πιο πολύ.


Σαλάτα με μακαρονάκι κοφτό, ροδέλες ελιάς, ντοματίνια κομμένα στην μέση και φύλλα βασιλικού. Ράντισα με ελαιόλαδο, λίγο λεμόνι και ελάχιστο ξύδι.
Τυριά, προβολόνε καπνιστό, σκαρμότσα κατσικίσια, παρμεζάνα και μαστέλο.
Μοτσαρέλα μπούφαλα (άλλη γεύση!) με ψιλοκομμένα φύλλα βασιλικού και ντοματίνια και λαδάκι (ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ). Συνόδευσα με κριτσίνια, και ροζέ κρασιά (ακακίες και τέχνη αλυπίας). Φυσικά όλα σε ροζ τραπεζομάντηλο, καθώς τα αγαπημένα μας χρώματα είναι το ροζ, το φουτς και το μωβ!

Σας αποχαιρετώ και τα λέμε μετά τις 15 Αυγούστου, αφού θα έχω τελειώσει τις κρητικές μου περιηγήσεις! Καλές διακοπές!

1 comment:

manousina said...

Καλώς σε βρήκα, ωραίες προτάσεις.
καλά να περάσεις