6.14.2011

Μανιτάρια ... μαγικά!

Photobucket

Αυτό το λαχταριστό καλάθι με τα άγρια μανιτάρια από τα Γρεβενά, την πόλη που όχι αδίκως έχει ανακηρυχθεί εδώ και δύο χρόνια η πόλη των άγριων μανιταριών, ζαχαρώναμε όλοι οι foodbloggers, από την ώρα που το είδαμε στον μπουφέ.
Το έφερε η Δήμητρα, μαζί με τουρσί αλλά και γλυκό του κουταλιού μανιτάρια. Όταν προσφέρθηκε λοιπόν να μου δώσει μερικά μου ήταν αδύνατο να αρνηθώ, αφού τον τελευταίο καιρό ακολουθώ πολύ συχνά το ρητό του αγαπημένου Oscar Wilde που έλεγε ότι μπορεί να αντισταθεί στα πάντα εκτός από τον πειρασμό. Έτσι, και εγώ παραδόθηκα στο πάθος μου για το υπέροχο αυτό δώρο της φύσης και τι να κάνω; αναγκάστηκα να τα δεχθώ.
Photobucket
Τα μαγείρεψα, απλά και όπως δεν είχα μαγειρέψει ποτέ ξανά μανιτάρια. Ελαφρώς αλευρωμένα στο τηγάνι, με λίγο ωμό φρέσκο κρεμμυδάκι και λίγο λεμόνι κατά το σερβίρισμα.
Δεν έχω λόγια! Μαγικά! Πεντανόστιμα! Μοναδικά! Θέλω και άλλα! Γρεβενά, προορισμός για τους απανταχού μανιταρόφιλους! Δήμητρα σε ευχαριστώ!

No comments: