To garcon - απουσιολόγος και το τίμημα της θέας

Συνήθως γράφω μόνο γι' αυτά που μου αρέσουν σε αυτό το blog.  Αυτά που δεν μου αρέσουν επιλέγω να τα τιμωρώ με απόλυτη σιωπή. Θα κάνω όμως μία εξαίρεση καθώς νομίζω ότι είναι κρίμα μεμονωμένες περιπτώσεις μη επαγγελματιών να βγάζουν το κακό όνομα και να συμπαρασύρουν όλο τον κλάδο των καφέ-bar- εστιατορίων, ειδικά σε μία εποχή που αυτά πασχίζουν να επιβιώσουν.
Το παρακάτω είναι πραγματικό γεγονός.
Κυρία, πηγαίνει παραμονές του Πάσχα σε γνωστό καφέ μπαρ της παλιάς παραλίας της Θεσσαλονίκης, που διαθέτει ισόγειο και πρώτο όροφο, καθώς και υποκατάστημα στο mediterranean cosmos. Κατευθύνεται στον επάνω όροφο, και κάθεται στο τελευταίο τραπέζι που μένει με θέα τον Θερμαΐκό κόλπο, ααφού η επιλογή του μαγαζιού έγινε με μοναδικό κριτήριο αυτήν την θέα,περιμένοντας τις δύο φίλες της. Το τραπέζι είναι τεσσάρων ατόμων. Με το που κάθεται, λαμβάνει τηλεφώνημα και ενημερώνεται ότι μία από τις δύο φίλες δεν μπορεί να παραβρεθεί. Αμέσως μετά την πλησιάζει το γκαρσόν, που προφανώς εκτελεί και χρέη απουσιολόγος, και την ρωτάει πόσα άτομα θα είναι. Στο άκουσμα της ειλικρινούς απάντησης, προσπαθεί να την μεταφέρει σε άλλο τραπέζι, στο βάθος της αίθουσας, πράγμα το οποίο η πελάτισσα αρνείται,  . Τότε το γκαρσόν πάει να φωνάξει τον μπαμπά του, με συγχωρείτε, τον υπεύθυνο καταστήματος (ή μήπως ανεύθυνο;) για να την μαλώσει. Μέχρι να έρθει ο υπεύθυνος, η κυρία δέχεται και άλλο τηλεφώνημα, με το οποίο ενημερώνεται ότι τελικά προστέθηκε και άλλο άτομο στην παρέα και θα είναι τρία σε σύνολο. Τότε καταφθάνει ο υπεύθυνος και ξανακάνει την ερώτηση του απουσιολόγου για το πόσα άτομα θα είναι. Η κυρία του απαντάει τρία, είναι σίγουρη; ναι είναι αλλά και δύο να ήτανε, ενημερώνει ότι δεν θα ξεκουνιότανε διότι, το λιγότερο βρίσκει αυτή την συμπεριφορά αντιεπαγγελματική. Φυσικά και δεν θα ξαναεπισκεφτεί και το μαγαζί.
Εδώ τελειώνει η ιστοριούλα. Πάντως, σε μια παραλία, όπου το ένα τρίτο των μαγαζιών έχει κλείσει, είναι τουλάχιστον ευχάριστο να βλέπεις ότι κάποιοι δεν έχουν ανάγκη, οι δουλειές τους πάνε πρίμα και τους παίρνει να διώχνουν πελάτες. Ή προτιμούν να επενδύουν σε άλλα πράγματα πιο δύσκολα, όπως events ή μουσική τζαζ ή αλλαγές μενού, και έτσι δεν έχουν ανάγκη από φθηνές και σίγουρες επενδύσεις, όπως η απλή ευγένεια.

Η καρτ ποστάλ είναι από το http://sitalkisking.blogspot.com/

Περιμένω τα σχόλια σας...

Comments

Popular Posts