Chardonnay Κατσαρού


Κάποια στιγμή πριν χρόνια, όταν δούλευα σε κάβα και προσπαθούσα να εξυπηρετήσω πελάτες, βρίσκοντας το κατάλληλο κρασί για κάθε περίπτωση, με είχε πλησιάσει μια κυρία γύρω στα εξήντα, ψάχνωντας να βρεί το chardonnay που είχε βάλει στο φαγητό της και είχε γίνει τόσο νόστιμο. Εννοείτε ότι εντυπωσιάστηκα και μόνο που έβαλε chardonnay. Ψάχνοντας λοιπόν μέσα στην κάβα και δείχνοντας της διάφορες ετικέτες, με διέκοψε ανυπόμονα, και με ενημέρωσε προς μεγάλη μου έκπληξη ότι η ετικέτα είχε πάνω ένα λουλουδάκι! Διστακτικά της έδειξα αυτό του Κατσαρού, και αυτή αναφώνησε με χαρά! Αναρωτήθηκα, δυνατά αν όντως προσθέτει ένα τέτοιας ποιότητας κρασί στο φαγητό, και αυτή με απόλυτα φυσικό τρόπο, με διαβεβαίωσε ότι το κάνει υπέροχο. Ευχαριστώ πολύ! Δεν είχα καμμία αμφιβολία!
Τι να πει κανείς για αυτό το υπέροχο λευκό, που να είναι αντάξιο του πλούτου του;
Τι να πει κανείς για να μην αδικήσει αυτή τη μύτη και το στόμα που δεν μπορεί να αφήσει ασυγκίνητο κανέναν λάτρη της κοσμοπολίτικης ποικιλίας;
Αυτός ο χρυσοκίτρινος οίνος με τις διακριτικές πράσινες ανταύγες, γεμίζει γρήγορα το ποτήρι με λεπτά αρώματα λουλουδιών αλλά και άγουρων εσπεριδοειδών, με λίγες νότες ξύλου (προφανώς πελεκημένου δρύινου, και όχι απελέκητου) και βανίλιας, ευγενικής χορηγία του βαρελιού από το οποίο πέρασε. Πολύπλοκο στο στόμα, πλούσιο και παχύ, κερδίζει τον ουρανίσκο, χαρίζοντας σώμα και διάρκεια.
Το παντρεύω εύκολα με μυδοπίλαφα, μακαρονάδες θαλασσινών, ειδικά με γαριδό-, καραβιδό- και αστακό - , αλλά και με λευκά κρέατα μαγειρεμένα ελαφριά, αλλά ακόμα και ελαφριά πικάντικα. Μου αρέσει, πολύ και το εύρημα του διαφορετικού λουλουδιού της εγχώριας χλωρίδας ανά σοδειά στη ετικέτα του!
Ένα άψογο chardonnay, που αξίζει να συνοδεύσει ένα πιάτο αξιώσεων!

Comments

Ειρήνη said…
soti μου καλημερα. έψαχνα στο blog σου να βρω e-mail αλλά δεν το βρίσκω. Έτσι σου γράφω εδώ. Τις φωτογραφιες τις φτιάχνω σε αυτό το site http://photobucket.com/. Στειλε μου το email σου για να σου πω τις λεπτομερειες!
soti said…
το email μου είναι στις σελίδες στις γευστικές υπηρεσίες και είναι το s-strati@otenet.gr.
thanks
Soti μου συμφωνώ απόλυτα! Μόνο αν σε πιάτα με κόκκινη σάλτσα προτιμώ κάποιο sauvignon blanc.
soti said…
ναι... θέλει κάτι πιο φρουτώδες εκεί, αν και το στοματάκι μου σε τέλοιες περιππτώσεις μπορεί να ζητήσει και κανένα παραμελημένο δροσερό ροζέ
SOTIRIS said…
teleio to blog sou!!!!

enoeitai oti tha klepsw orismenes idees gia to blog mou....LoL

kalais8hto k me wraia grafh!!!
soti said…
thanks, μάλλον είμαστε και συνάδελφοι. Τεχνολόγος τροφίμων και εγώ
Anonymous said…
Ευχαριστούμε για την πρόταση.
Αντιπροτείνω Ροζέ Κυρ Γιάννη που βρήκα εδώ στο Βερολίνο.
Δύο ερωτήσεις.
1.Έχεις ποτέ μαγειρέψει το πολίτικο πιάτο χουνκιάρ μπεγιεντί? Κοκκινιστό κρέας πάνω σε πουρέ από μελιτζάνα. Το έκανα χθες, εντάξει σε γεύση αλλα ό πουρές μου βγήκε χρώματος μελιτζανοσαλάτας με μαγιονέζα από ελληνικό σούπερμάρκετ.
Το φαγητό όμως αυτό το έφαγα στο www.cassambalis.de, (ελληνικό πολύ sui generis εστιατόριο στο Βερολίνο, δεν σας το έδειξα, ο Γιώργος δεν ήθελε ελληνικά όταν ήλθατε) όπου όμως ο πουρές είχε χρώμα πουρέ πατάτας. Έχεις κάποια ιδέα?
2. H σαλάτα με ωμό κολοκύθι δεξιά (άσχετο, το Ζαχά της δημιουργού μου θύμισε την Νινή Ζαχά, τραγουδίστρια της γενιάς της μάνας μου). Το κολοκύθι είναι τριμένο στον τρίφτη ή ψιλή φέτα? Στην φωτογραφία φαίνεται να είναι κομμένο φέτα.
Eυχαριστώ για την συνεργασία.
Δημήτρης Πετρόπουλος
soti said…
και εμένα του κυρ Γιάννη είναι από τα αγαπημένα μου, ξινόμαυρο γαρ, αλλά δοκίμασε και την ροζέ Τέχνη αλυπίας.
Χουνκιάρ μαγείρεψα μια φορά. Πιστεύω ότι είναι βασικό η μελιτζάνα να ψηθεί στα κάρβουνα, και αυτό κάνει αυτόματα δύσκολο το φαγητό.
Ναι η σαλάτα είναι με κολοκυθάκι φέτα. Είναι εύκολη και γρήγορη, πιστεύω θα σου αρέσει.
Την άλλη φορά που θα έρθεις θα την φτιάξουμε παρέα!

Popular Posts