Ένα ευτυχές ατύχημα

Σήμερα, αποφάσισα να επιμείνω ελληνικά. Και συγκεκριμένα επειδή πάντα ψάχνω φαγητά που θα πληρούν διάφορες προϋποθέσεις (όπως το να είναι κατάλληλο για ενήλικες αλλά και για ανήλικες) σκέφτηκα να φτιάξω κοτόπουλο με πλιγούρι. Έβρασα λοιπόν ωραιότατα το κοτόπουλο στην χύτρα, και τον ζωμό τον έβαλα σε άλλη κατσαρόλα, τον έβαλα στην φωτιά, πρόσθεσα το αλατάκι μου και περίμενα... Με το που το βλέπω να βράζει, παίρνω το βάζο που μου έδωσε η αδελφή μου,βλέπω ένα ψιλούτσικο ψιλούτσικο πλιγούρι, και πεντακάθαρο και ρίχνω με το μάτι μια γενναία ποσότητα (για την ακρίβεια άφησα λιγότερο από μισή κούπα μέσα στο βάζο). Και Ω! τι θαύμα! άρχισε να κοχλάζει και να πίνει τον ζωμό σαν νεροφίδα! Το δοκιμάζω μετά από ένα πεντάλεπτο και το βρίσκω έτοιμο, ρίχνω και το φρέσκο βουτυράκι (μην χάσουμε και καμιά θερμίδα και μετά τρέχουμε να την βρούμε!) και γυρνάω τα μάτια μου στο κοτοπουλάκι.
Ε! Εκεί με έπιασε η υγιεινή διαστροφή, ρίχνω ελαιόλαδο, στύβω και μισό πλούσιο λεμόνι, αλατώνω (αλλά δεν πιπερώνώ! είπαμε έχουμε τα παιδιά) ρίχνω και το φασκόμηλο (τσιγκούνικα λόγω δυνατού αρώματος) και το αφήνω στην ησυχία του για κανένα τέταρτο. Λέω, λοιπόν, ας δοκιμάσω και το πλιγούρι (με το που βάζω το φρέσκο βούτυρο, πέφτουν όλες οι αναστολές μου και δεν κρατιέμαι πια). Μιλάμε για μαγεία (μην γελάς Παπ). Ήτανε και ο ζωμός, αλλά και το ίδιο το πλιγούρι, δεν έχω φάει παρόμοιο.
Παίρνω, λοιπόν, την αδελφή μου στο τηλέφωνο να την ρωτήσω από που το πήρε. Και μου απαντάει: Από το Μέτσοβο, αλλά όντως δεν έχεις φάει άλλο σαν αυτό γιατί δεν είναι πλιγούρι, είναι τραχανάς!
Αν το ήξερα από πριν ότι ο τραχανάς εκτός από σούπα (που μην με παρεξηγήσετε, λατρεύω) θα μπορούσε να μετατραπεί σε κάτι τόσο διαφορετικό θα το είχα δοκιμάσει χρόνια πριν! Αλλά ποτέ δεν είναι αργά, σας το συστήνω ανεπιφύλακτα!

Comments

g_pap said…
Από εσένα το "μαγεία" το δέχομαι γιατί ξέρεις τι σημαίνει!!

Popular Posts