το άλφα και το ΩΜΕΓΑ

Όπως μπορεί να θυμάστε αμυδρά από την ανάρτηση για το τραπέζι της παραμονής του νέου έτους, ανέφερα ότι ανάμεσα στα αλλαντικά απολαύσαμε και σουτζούκι ΜΙΡΑΝ. Δεν ξέρω αν το έχετε ποτέ δοκιμάσει, αλλά αξίζει τον κόπο και είμαι σίγουροι ότι οι ουρανίσκοι που δεν περιορίζουν την γεύση τους, θα κατακλυστούν από έναν πλούτο απροσποίητων γεύσεων και αρωμάτων που πηγάζουν από μία παράδοση που κοντεύει τον αιώνα και εδώ μπορείτε να δείτε τις λεπτομέρειες: http://www.miran.gr/ .
Τα προϊόντα αυτά μαζί με άλλα υπέροχα στολίδια της ελληνικής κυρίως βρώσιμης φύσης, μπορείτε να βρείτε στο κατάστημα του Σωτήρη Σταμάτη, το γνωστό μας ΩΜΕΓΑ, στην Κομνηνών 28, το οποίο ήταν και η τελευταία μου στάση (το ωμέγα δηλαδή) στα ψώνια για το τραπέζι της παραμονής.
Αυτή η υπέροχη βιτρίνα με τους παστουρμάδες(ναι, ναι, με τους υπέροχους σκορδάτους σχεδόν απόλυτα άπαχους παστουρμάδες) μου επέβαλε με ψυχολογικό εκβιασμό την φωτογράφιση. Έτσι, γρήγορα ανακάλυψα το χιούμορ (και αναγκαστικά και την φωτογένεια) των υπαλλήλων:
και πρέπει φυσικά να τους αναρτήσω, μιας και ο κύριος παρακάτω, μέχρι και καθαρή ποδιά πήγε να βάλει:
Πάντως, εκτός από τις σαλάτες (αλοιφές) που είναι παραγωγής τους και είναι πολύ καλές (ειδικά για την ρωσική δεν δέχομαι κουβέντα), το χαβιάρι, την ποικιλία ελιών, το αυγοτάραχο, τα αλλαντικά
είναι και αυτά τα λαδερά που πάντα με βάζουν σε πειρασμό:
αλλά δεν στεναχωριέμαι και φυσικά δεν αντιστέκομαι, άλλωστε ποια είμαι εγώ για να αντιταχθώ στον Oscar Wilde που το είπε ο άνθρωπος:"Μπορώ να αντισταθώ στα πάντα, εκτός από τον πειρασμό.

Comments

Popular Posts