Η καρδιά μου αγγινάρα


Δοκιμάσατε ποτέ τα προιόντα του Jamie Oliver; Θα το παραδεχτώ τα ψώνια στο super market ή στα delicatessen, συνήθως με συναρπάζουν πιο πολύ από το να αγοράζω ρούχα ή οτιδήποτε άλλο. Όταν τα καταφέρνω να έχω και χρόνο...ζωγραφίζω! Περνάω τέλεια. Διαβάζω ετικέτες, βλέπω καινούριες γευστικές προτάσεις... γενικά είμαι στο στοιχείο μου. Αυτά τα αγγιναράκια, λοιπόν, πρέπει να το παραδεχτώ, μου αρέσουν πολύ. Το βάζο, βέβαια, είναι μικροσκοπικό και για στραγγισμένο βάρος (δηλαδή χωρίς υγρά) 168 g (!)σου ζητάνε κάπου ανάμεσα στα 7 και 7,5 ευρώ. Αλλά πρέπει να πούμε ότι είναι μικρές τέλειες καρδιές αγγινάρας που βούτηξαν μέσα σε λάδι(Ηλιέλαιο και λίγο Ελαιόλαδο)και λευκό ξύδι και πήραν στοιχεία από ολόκληρα πιπέρια, δενδρολίβανο σκόρδο και τσίλι. Η εταιρεία προτείνει να τα σερβίρουμε με αλλαντικά Πάρμας ή μαζί με παρμεζάνα σε ριζότο. Εγώ σε πιο ελληνικές κατευθύνσεις, βρίσκω ότι είναι ένας εξαιρετικός ουζομεζές αλλά τα έχω βάλει και ψιλοκομμένα πάνω σε πράσινη σαλάτα δίνοντας μοναδική γεύση. Δοκιμάστε τες γι αυτό που είναι ένα εξαιρετικό έδεσμα!

Comments

Popular Posts